Det susar i öronen


Tidigare i veckan hörde jag det bara när jag hmmmm…..ja, gjorde nummer två och tog i åta bara den. Det är alltid en liten kamp när jag gör toabesök. De susade iaf då och nu susar det hela tiden. I båda öronen fast värst i höger. Hur stora är oddsen att jag fått vaxpropp i båda samtidigt?

Reagerade i söndags på att jag hörde sämre, kan ha varit pga det. Vad gör man? Ska jag vänta ut det eller ska jag ta revaxör? har ni haft något liknande? Är inte förkyld, vad jag vet…..

4 thoughts on “Det susar i öronen

  1. Jag rejäla problem med vax i mina öron. Det slår lock titt som tätt och jag får använda revaxör för att det inte ska bli helt täppt. Susar och tjuter i öronen gör det mer eller mindre jämt. Även min mamma hade problem med vax, till det så milda grad att hon blev hörselskadad av en vaxpropp till slut och fick hörapparat, det är därför jag spolar så fort det täpper igen.

    Kramis

  2. I dag har det nästan inte susat något och trycket är borta så vaxpropp var det då inte. mina öron har alltid varit lite konstiga, kan hugga till ibland, känns som något skär i örat. kanske är vädret vad vet jag men glad att jag slapp slabba med revaxör :)

Kommentera

