Innehållsrik dag


Oj, oj, vilken lång dag det varit!

Röntgen gick bra, hann hälsa en stund på min ”läkar-kompis”, dietisten gick bra (saknas ca 1000 kalorier per dag bara i mitt näringsintag) och hämta ut rullstolen gick bra fast den var ful som stryk.

Hunnit med allt detta, hälsat på hos kära grannen som var precis hemkommen från sjukhuset och skrivit ett långt och argt brev till rektorn på sonens skola så nu tackar jag för mig ett par timmar, helt utpumpad på energi.

Jo, köpte ”grejer” på apoteket så nu ska banne mig skiten ut! 😉

2 thoughts on “Innehållsrik dag

Kommentera

