Laxoberaldroppar, vilken ”skit”


Laxoberal säger alla och när jag blev riktigt desperat så köpte jag det. Tänkte att kommer det inget nu så kommer det aldrig. Tog det igår kväll innan jag la mig. Vid 7-tiden på morgonen vaknade jag av magsmärtor. Sprang på toa men det var bara ljud som kom ut (spräckte nog ljudvallen).

Tog flera timmar med magont och uppstötningar så brakade det loss. Nu är klockan 23.59 och jag har fortfarande ont i magen och springer på dass. Var ju inte så som jag trodde att man tog det på kvällen och blev klar på morgonen. Får jag ondare i magen om jag tar fler droppar nästa gång och sitter det i längre eller blir jag klar snabbare och så går det över snabbare?

10 droppar tog jag, är ju fegis jag. Fart blev det men inte så snabb som jag önskade utan mer utragen långsam, smärtsam process. I fortsättningen så kommer jag inte våga ta dem om jag ska göra någonting någon gång under dagen efter. Har en Klyx i skåpet till nästa gång (låt säga om 7 dagar) och jag hoppas den löser ”problemet” snabbare och mer smärtfritt.

2 thoughts on “Laxoberaldroppar, vilken ”skit”

  1. Nä, tro inte att du kan åka ifrån toan när du tagit dom! 😉 Men för mej löser det alltid problemet, och jag tar dom inte så ofta, bara när jag är desperat.
    Lycka till nästa gång, eller hur man ska säga. Kram på dej.

Kommentera

