Ytterligare ett ”skit-inlägg”


Fortsättning på senaste tiden händelser…

Varning för ingående beskrivningar! Jag skäms inte på något sätt över det här så berättar mer än gärna men kanske inte något ni vill läsa till morgonkaffet. Försöker lägga band på mig, skulle kunna ge fler detaljer 😉

Alltså, någon sa att skiten jag hade i tarmen var mjuk?! Vilket skitsnack! Betong! Stenhård i magen och det är klart att den som undersökte mig inte insåg att det gör ont (även utan reva i tarmen) att skita ut en klump stor som en potatis med ytterligare en potatis på fast i en annan vinkel. Hur fan kom den ut i ett helt stycke? Jag bara undrar. Den måste roterat på nått sätt 😀 Efter det KRAMP!!

Resten var också stenhårt. Ni vet när det klonkar i porslinet är det inte särskilt poröst. Inte alls nöjd och jag har tagit Laxido så det borde gett effekt. Det rivs ju bara upp igen och den där krämen vet jag inte vad den ska vara bra för. Lindrar inget 😦

Svårt att sitta, gör ondare när jag går. Snälla vänner, ta hand om era magar. Låt det inte bli så här. Det är värt alla äckliga pulver som finns. Tryck í er dom bara och tänk vilken tjänst ni gör er själva. Bubblig mage och lite magknip är inget om man ser till hur det kan bli. Jag önskar ingen det här och eftersom jag inte gjort mina toabesök ordentligt på flera veckor så lär jag fortsätta lida för det i kubik. Man vill helt enkelt inte gå på toa när det gör så inåtahelvete ont att man gråter och kvider och krampar och svider efteråt.

Sköt er magar! Det är en order!

2 thoughts on “Ytterligare ett ”skit-inlägg”

  1. Hej igen Ulrika !
    Har läst om dina senaste förehavanden .
    Stackars ,stackars Ulrikagumman .
    Kan lätt föreställa mej din smärta ,trots att jag veterligt inte har nån reva på tarmen som förvärrar det hela .
    Men är ordentligt förstoppad själv emellan åt .
    Det är ett helvete att bli så där i magen .
    Å att behöva åka in akut som du behövde, för förstoppning är min värsta fasa .
    Jag lyssnar på dej o tar mina äckliga pulver, så det inte ska bli STOPP .
    Att man inte får någon aptit o inte vill äta är inte konstigt (fast man måste ju ) .
    Skickar kramar o ork att fortsätta toakampen gumman .
    Morgondimma

Kommentera

