Orden slut för idag


Idag har jag pratat i telefon i 3 timmar, fick besök av den jag pratade med i 2 av de timmarna och pratade i nån timma till. Ja, och chattat med den jag pratade med i telefon resten av tiden plus en till. Alltså, man kan ju tro att jag inte har något liv förutom detta. Det var då helvete vad jag har tjattrat idag. Undra hur många miljoner ord jag spottat ur mig.

Inga andra direkta nyheter. Skiter som en elefant, i alla fall i jämförelse mot vad jag brukar göra. Det är bra det för när man skiter då blir man hungrig och det behöver jag bli så jag inte går på svältgräns och blir onödigt simmig  huvudet. Har inte pratat skit på länge så där fick ni lite.

Händerna mår skit (där kom det igen). Har skrapat färg från ett element i några dagar och det blir aldrig klart. Köpte tapeter idag, alltså, jag har varit i affären också. Kommer bli bra när det är klart. Renovering är något jag längtat efter länge. Vill egentligen göra större projekt men börjar med det minsta. Elementet är mitt jobb. Resten ska jag lura på sambon tänkte jag.

Har ingenting att klaga på för ovanlighetens skull förutom det vanliga. Att det gör ont lite här och lite där. Att jag är yr och mår illa. Nacken värker (konstigt då efter lååånga stunden framför datorn). Känns lite konstigt det här. Tror jag gjort av med förmånga ord idag. Finns inget kvar att säga. Inväntar effekten av Imovane nu och hoppas vakna utan migrän imorgon. Lördagar verkar inte vara min dag.

 

14 thoughts on “Orden slut för idag

  1. Oj oj, en massa av dessa miljoner ord har du ju slösat på mej, liksom. 😉
    Men det bjuder jag på. Har chattat en del jag också idag, det tar ut sin rätt på handleder och rygg och nacke.
    Ha nu en bra natt, med en massa sömn.
    kram!!!!

  2. Jag brukar tänka på din varning för ett tag sedan, att sköta magen då jag oxå har små(i jämförselse med dig)problem med den! Så jag blir så glad över att läsa att du skiter som en elefant!

    Händerna är mindre roligt, förstår även känslan med renoveringen för här är det samma sak..

    Att prata är fantastiskt och ibland när orden liksom tar slut brukar i alla fall jag tycka att det är rätt så skönt 😉 Ha en trevlig kväll! Kram//Annelie

  3. bara en massa skit & snack & mycke ord slösat på mej ,du har nog skitit ord i dag …eller i går menar jag =P
    Du Ulrika ,bara så du vet, ”gud ,fördelade ojämnt” även där, jag kan surra fört för sju,utan andetag men skriver inte lika bra som du ,så där har du en bra sak förutom att rumpan är mindre då =P
    Hehehe…sov gott fina du & härligt att skit magen komme i gång…kramen

  4. Hejsan!
    Jag håller på med ett projektabete om EDS och undrar om du skulle kunna tänka dela med dig av dina efrarenheter.
    Jag söker personer med EDS som kan tänka sig svara på ett antal frågor om hur det är att leva med EDS. Maila mig gärna om du är intresserad.
    Tack på förhand!
    Anna

Kommentera

