Att lite skitväder kan förstöra en hel dag


Regnet det fullkomligt vräker ner från alla håll. Som att det inte kan bestämma sig för om det kommer från ovan, bredden eller tvären. Kallt och rått som fan!

På det dåliga väder-humöret har jag lite plåster-issues. Satte smärtplåstret på ett smart ställe i söndags. Förmodligen ganska osmart i längden. Det finns väl en anledning att man ska ha dem på överkroppen även om jag anser att nedanför ena skulderbladet både är estetiskt korrekt och inom ramen för överkroppen.

Får bara ondare och ondare nu. Verkar som att plåstret inte verkar som det ska. Får bli soffan med en bra film och en tjock filt sen….och ytterligare ett plåster. Sen får det fasen vara slut på regnandet för blir på så grymt dåligt humör för att inte påstå rent förbannad. Jag hade beställt fint väder. Tappat lusten för att slutföra mina projekt och skicka alla mail jag egentligen måste skicka (viktigheter). Blir på ännu sämre humör nu när jag skriver om det känner jag så bäst att sluta innan jag avreagerar mig på datorn.

Hoppas någon någonstans i sverige har fått sol idag. Skicka din adress så kommer jag över på en kopp kaffe imorgon. Om inte regnmolnen har flyttat på sig vill säga 😉

Kommentera

