En liten påminnelse


Efter en härlig midsommar i sommarstugen med familjen (har nog ätit upp mig minst 2 kg…på riktigt) så vill jag bara skriva en liten påminnelse.

På min nya sida intebarasjuk.com, finns en lista man kan registrera sig på om man har Eds-diagnos. För att kunna hitta andra i det län man bor. När man har registrerat sig får man ett bekräftelsemail och lösenord så att man kommer åt den.

Här kan man registrera sig: EDS-Listan

Hittills har jag fått in 60 personer i Sverige (nam+ort+eventuellt kontaktuppgifter), 2 från Finland och 1 från Norge. Vet att det finns så många fler i landet så hjälp mig att fylla på listan. Vill man inte ge ut sina kontaktuppgifter så måste man inte. Det är till stor hjälp för andra att kunna se att det finns någon mer i närheten där man bor så att man inte känner sig lika ensam.

Registrera er om ni vill och hjälp mig gärna att sprida detta vidare!

Hoppas ni haft en lika underbar midsommar som jag!

Kram på er alla!

Kommentera

