Vad jag kan göra en bra dag 3 1/2


Vaknade av att klockan ringde 08.15. Låg och drog mig till kl 08.45. Gjorde frukost till sonen och sedan var det till att göra sig i ordning och förbereda sig för mötet på Arbetsförmedlingen. Skulle gå in till stan. Tar normalt 10-15 min men i min värld 20-30 (gåendes).

Stöttade mig på cykeln hela vägen. Planerade rulla hem sedan eftersom det är mestadels nedförsbacke.

Var framme och har parketat cykeln kl 09.55. Fick vanka fram och tillbaka tills de öppnade. Kan inte stå stilla pga ryggen.

In och börja prata. Min gulliga handläggare från FK var också med. Det vanliga pratet och framtiden, vad jag tror, vad jag vill och vad som måste göras. Nu händer inget först i September så kan andas ut och njuta av min bästa sommarperiod nu. Sen får vi se vad som händer. Mycket utredningar lär det bli.

Gick halva vägen hem och sedan jag rullade jag resten. Himla skönt att sitta på cykeln. Var evighetersedan jag vågade sist. Hemma klockan 11.00. Tog tag i disken från igår samt frukosten. Lika bra att ta det direkt. Satte på kaffet och nu är jag TRÖTT! Inte så farligt ont men trött, trött, trött, utmattad, trött och slut både mentalt och fysiskt.

Nu ska jag göra absolut ingenting förutom det jag måste (fixa middag). Sedan ska jag tvinga mig själv att fortsätta göra ingenting fast jag vet att det kommer att bli svårt.

Halva dagen (eller ungefär) har gått och jag har redan förbrukat en hel dags energi. Men jag är inte sängliggande!

Kommentera

