Tack till er som hört av er <3


Nu orkar jag inte berätta mer om vad jag gör mina bra dagar. 5 får räcka, jag tror ni hajjar.

Vill bara säga TACK för att ni låter mig veta att min blogg och sida har hjälpt er på något sätt. Är hemskt glad för det och det ger mer drivkraft att fortsätta skriva.

Ångrar lite att jag inte skrivet upp från början hur många som faktiskt efter att ha hittat min sida har gått vidare med egen utredning och senare fått diagnos. Hade varit kul att ha en siffra på det men huvudsaken är att det skett och fortfarande sker 🙂

Tänk att några ord på en blogg kan bli så viktiga i en värld där informationsflödet är så intensivt och stort. Fantastiskt att få vara en del av alla dessa människors liv även om det bara är på ett litet hörn 😉

 

Kommentera

