Det där med att man alltid får betala


Har ju mått oförskämt bra ett tag som sagt även om jag inte är frisk på långa vägar. Har fått så mycket gjort och jag har hanterat de svårare stunderna med smärta på kvällarna.

Så vet vi ju att det kan vara, inget konstigt men så är det ju det där med att när något annat blir bättre kommer något nytt och här kommer mitt nya sedan två dagar.

2 fingrar på varje hand låser sig och det gör ont efteråt när jag lyckats räta ut dem. Aldrig hänt i sån här utsträckning tidigare. Man kommer inte undan helt enkelt. Det är omöjligt. Det ena avlöser det andra. Handlederna kändes skapliga och jag har jobbat upp lite styrka, då tar fingrarna vid.

Är det inte fantastiskt hur kroppen svarar på lite extra aktiviteter? Att det skulle vara  en signal på att kroppen ska lugna sig tror jag inte ett smack på. Den vill bara jävlas och flytta problemet till något nytt ställa. Hade den velat bromsat mig finns det effektivare sätt. Det här gör mig bara förbannad.

Känns så nu, som ren jävulsskap! Imorgon går planerna åt helvete för att de spinka små krakarna till fingrar har gått i strejk.

Ödets ironi eller Murphys lag. Just nu känner jag för att vara lite arg och kombinera dem båda….

 

P.s Vet exakt vad första symptomet är när jag glömt byta plåster. Yrsel from hell!

One thought on “Det där med att man alltid får betala

  1. Åh känns igen, jag känner att kroppen är lite som en bäck, hindrar jag den att böja sig fel på ett ställe hittar den nya ställen att böja sig så det gör ont på..

Kommentera

