Jag är så hungrig!!!!


Jag klarade magen inatt. Inga kräkattacker och jag fick ner ”bajsvattnet” efter att ha smuttat på det en timma.

Känner ett tvång att förklara mig varje gång jag skriver bajsvatten eller bajspulver, tänk om någon tror att jag dricker riktigt bajsvatten? Menar alltså återigen propplösaren/mjukgöraren/volymökaren/bajsalättmakaren MOVICOL eller vad det jag har just nu heter. Förmodligen den som var 2 kr billigare 😉

Idag var jag så duktig att jag åt precis så mycket vid alla mål att jag kände när det tog stopp. Resultatet är att jag inte har ont i magen eller mår illa men jag är svinhungrig! Känns som jag svälter och att vågen kommer att gå under 49Kg imorgon.

Har PMS och började nästan grina förut för att jag inte hittade ett paket med choladtomtar som blev över från sonens adventskalender förra året. Visste att de skulle ligga gömda i min garderob men där låg fan inga tomtar. Hade verkligen behövt dom! Tog en kaka istället och blev sockermätt men otillfredsställd eftersom det var tomtarna jag ville ha.

Mår annars ganska gott idag förutom i händerna i vanlig ordning. Jag räknar inte med dem längre så säger jag att jag mår bra så är de ofta inte medräknade eftersom de alltid gör ont.

Imorgon ska jag leta upp tomtarna!

5 thoughts on “Jag är så hungrig!!!!

  1. Usch för PMS och PMDS. Det kan verkligen knäcka en. Man nästan slickar i sockerpaketet när det är som värst. Choklad brukar dämpa. Brukar blanda kakao med mjölk så magen har knorrkalas i flera timmar efter men man kan ju inte vräka i sig chokladkaka hela tiden eller en massa glass. Hoppas du hittar tomtarna i morgon så du inte löper amok där hemma 😉 Kram!

    1. Jag hittade inte tomtarna men chokladsuget var helt borta idag. Är inte så chokladförtjust annars så glad att jag inte hann få i mig mer än jag fick 🙂
      Idag var det bara det gråtmilda humöret som återstod, imorgon kommer garanterat mensvärken.

      Ha det gott! 🙂

  2. Jag brukar kalla den bajs-cocktail, kärt hjälpmedel har många namn… 😉 Hoppas du hittar chokladtomtarna iaf!

      1. He, he, jag brukar ta ett av barnens Mumin-glas och dricka med sugrör 🙂 det hjälper liiite mot den äckliga smaken 😉

Kommentera

