Jävla babian!


Så fruktansvärt trött på ”babianen”. Det gör ont och gör allt så jävla jobbigt. Det är obehagligt, ett äckligt obehag. Det ska liksom inte vara så. Försöker vänta ut det värsta, det blir bättre…… snart.

Klippte mig idag och det blev kort igen. Riktigt kort! Gött! Shoppade en jättefin klänning för 75kr. Lite 50-talsaktig och grön med prästkragar på. Är tokig i grönt nu för tiden.

Fyller 34 år på fredag och råkar veta att jag ska få en filmkamera så räknar ner tiden tills jag får öppna paketet. Ska göra mitt bästa för att glömma bort vad det är men rädd att jag misslyckas 😉 Kommer filma fina HD-filmer snart. Har ni tur kanske jag filmar lite till bloggen eller hemsidan. Känns som att en nu Eds-film ligger högt upp på listan över saker jag vill göra. I övrigt ligger allt mitt jobb med intebarasjuk.com nere över sommaren. Har inte riktigt tid att pilla med det nu.

Tar mitt babianarsle och knyter mig nu. Ok….kanske överdriver lite nu 😉

Det här inlägget postades i Äldre inlägg som överlevde rensningen. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Jävla babian!

  1. Lider med dig vännen. Hoppas du snart får det lite, eh, lättare på den fronten, om du fattar. 😉
    Kram på dig! ❤

    • Ulrika skriver:

      Haha, tack 🙂 Ja vem vet, imorgon kanske babianen fått för sig att dra sig tillbaka för djungeln men risken finns ju alltid att det kommer ”bakslag” så att säga 😉

  2. Morgondimma skriver:

    Usch så jobbigt för dej gumman .. Lider också med dej .
    Råkade se att du fyller år på fredag , Grattis i förskott o ha en riktigt bra dag .
    Me too,på fredag ,fast jag fyller några år mer än dej …hmmmm 49 år .
    Tänka sej att vi fyller år samma dag !
    Kram så länge !
    MD .

    • Ulrika skriver:

      Men GRATTIS! Du fyller år på den bästa dagen 🙂 Då är det inte bara för mig solen kommer att skina. Ha en underbar dag och tack ❤
      Ps. ska maila dig förresten, har glömt det. Ska göra det, lovar!

  3. ankie skriver:

    din blogg är nåt jag uppskattar högt, du får mej att le varje gång du skriver, du är sååå underbar i ditt sätt att skriva om hur ett helvete ka va att leva ”med inom sej” men som ej syns på utsidan alla ggr. Köp vinst trisslotten nu o skrapa fram storbeloppet o sen kan du gå till sköna behandlings kvinnan o njuta varje vecka av en stunds smärtlindring inne från o ut! love you för att du delar med dej o är så skämtsam!!!

    • Ulrika skriver:

      Haha, tack snälla 🙂 Tycker själv att jag är lite kul ibland men oftast är det bara jag som skrattar åt min ironi 😉 Ingen annan som inte är sjuk som tycker det är kul med babianrumpor eller att skämta om livets svårigheter. Tur att någon ser mellan raderna att jag driver mer saker och ting ibland. Jag är sällan dödsallvarlig faktiskt även om det alltid finns sanning i mina ord.

      Säger till när jag skrapat storvinst. Ha det bäst 🙂
      Kram

  4. Monica skriver:

    Grattis en dag i förskott! 🙂 Är inte hemma i morgon och har fullt upp.

Kommentera

