Ny offentlig grupp!


Om man sover till 11.30 på dagen så förblir man sömnlös oavsett insomningstabletter när natten kommer/är här/snart har passerat. Är inte ens lite trött. Ögonen är stora som tefat. Fantastiskt så man kan ställa till det men ingen var hemma och kunde väcka mig, eller de sket i det. De kunde ha ringt, de vet ju att jag kan sova i hundra år om ingen säger till mig 10 ggr att det är dags att gå upp. Där svor jag mig fri från allt ansvar 😉

Startade idag en offentlig grupp på Facebook som ni hittar här: http://www.facebook.com/groups/230275487095727/

Den heter Ehlers Danlos syndrom Anslagstavlan!

Långt och krångligt namn men skit samma. Beskrivningen lyder:

Offentlig grupp!

Du som har EDS:
Berätta fritt om dina upplevelser kring vården och försäkringskassan. Allt som kunde vara bättre, borde vara bättre eller som helt enkelt inte fungerar alls. Tänk på att inte bli allt för personlig eftersom gruppen är öppen för alla och tanken endast är att låta omvärlden få veta hur vi har det.

Gå med vet jag!

One thought on “Ny offentlig grupp!

  1. Ja F-kassan kan behöva en känga i allmänhet. Jag till skillnad mot många andra har en bra handläggare. Blev förvånad när det visade sig vara en yngre tjej som ringde och frågade hur jag mådde när jag blev sjukskriven för fjärde gången då min hand är skadad. Klart imponerande. Hon borde ta sig an alla med EDS som skulle behöva extra stöd. Inte ofta man får möjlighet att berömma F-kassan. Fler handläggare med stort hjärta behövs 🙂

Kommentera

