Underskatta aldrig Alvedon!


Säger bara Alvedon!

Efter lite panik då jag gav mig på det snabbverkande direkt och ingenting hände tog jag Alvedon som jag givetvis skulle ha tagit först. Man inbillar ju sig att piller som fungerar som morfin ska vara bättre men i vissa fall är det helt verkningslöst på mig ( i den variant och dos jag har som komplement till smärtplåstret). Efter en timma utan effekt, satt och slog mig själv med knytnävarna på låren för att det värkte så i bäckenet och benen, kom jag på att jag inte tagit Alvedon.

Två timmar efter det snabbverkande och en timma efter två Alvedon 665mg kunde jag andas ut. Utan Alvedon hade jag fortfarande haft lika ont.

Man ska aldrig underskatta Alvedon!

3 thoughts on “Underskatta aldrig Alvedon!

  1. Ibland är det enkla bäst 🙂 Men jag som har haft oförklarad värk i hela kroppen och hamnade på en 7:a på VAS blev lösningen annorlunda. Varken citodon eller inflammationshävande hjälpte. Det lindrade inte ens. Min läkare skrev ut antidepressiva och vips så minskade problemen. Som bonus på moset fick jag jämn sockernivå och det har jag inte upplevt på 20 år 🙂 Ja se vad hormoner kan ställa till det. Inte lätt att vara kvinna alla gånger 😀 Intressant lösning eftersom jag inte är deprimerad.

    1. Antidepressiva läkemedel har ju känd effekt på nervsmärtor och smärtsentisering så kanske inte så konstigt egentligen. Det behöver inte alltid vara så krångligt 🙂

Kommentera

