Varning för utspydd galla!


Har haft en usel dag idag! Riktigt usel på alla sätt förutom att jag inte haft jätteont utan bara ont. Var så arg att nästan tårarna kom fram förut. Jävla människor till att ta min energi! Ja jag vet att det bara är jag som kan tillåta det att ske men ändå. Tjuvpack!

Kollade mail och meddelanden idag och inser hur mycket jag får från folk som inte vill prata med mig utan bara få berätta om sig själva. Utan en enda fråga, bara gnäll. I bästa fall en kram på slutet eller ”hoppas du mår bra”. Ska man behöva svara på sånt? Det är en sak om man för för en diskussion eller om båda berättar om sig men det här handlar bara om att lägga över sin skit på andra. Jag sa ju att jag var på ett uselt humör.

Pekfingerfanskapet jävlas och är tejpad just nu. Den har krånglat ett tag. Översta leden gör så ont när fingret är stilla och när man ska sova är man ju i alla fall relativt stilla.

Eftersom jag ändå bara spyr ut en massa galla nu så kommer en sak till. Om man ska ljuga och överdriva så kan man ju försöka göra det snyggt och inte ge ifrån sig två versioner så det blir så uppenbart. Det är bara patetiskt.

Så, jag tror jag fått ur mig det mesta även om jag önskade jag kunde skriva en massa smaskiga detaljer om allt som retar mig men tack och lov har jag lite spärrar. Det gör ju inte mig till en bättre människa att vara lika evil tillbaka.

Hoppas mitt gnäll inte smittar. Är jag på bättre humör imorgon så vet jag att någon av er som läser har tagit över det 😉

Kram

4 thoughts on “Varning för utspydd galla!

  1. Ett litet råd i all välmening, RENSA i bekantskapskretsen !!
    Bättre att ha en eller två kompisar som du mår bra tillsammans med än alla dessa dårar som du ”begåvats” med.
    Var har du ”hittat” dessa personer?
    Nää tala om att nu räcker det, blir dom sura så ok de e ju deras problem.
    Du har de la jobbigt nog endå eller ?
    Man ska ju ha trevligt tillsammans.

    SDet finns så många idioter å varför ska man bli dränerad på den lilla kraft man har av dom ? Jag har hund , den e mycket bättre att umgås med än dom flesta människor!!
    Älskar dej som du e , snackar inte skit å dömmer dej inte om du e trött å vill ha pyamas hela dan..
    ( då får du visserligen ta hundpromenaden i pjamas men det gör inte hunden nåt 😉 )
    Skippa energitjuvarna !!
    Kram Gunsan

  2. Vissa relationer kan vara svåra att rensa bort – t ex p g a släktskaå, jobb etc. Men de flesta kontakter kan minimeras och sättas på ”svältkur”… Energitjuvar är faktiskt inte bara obehagliga och irriterande, utan även farliga, eftersom de blir nedbrytande för den som utsätts. Det är alltså både tillåtet och nödvändigt att hålla sådana så långt ifrån sig som det bara går! Den första pioritetingen måste vara den egna hälsn, för att därigenom rädda sig själv OCH sin egen familj – framför allt sina barn – eftersom det är där kraften och engagemanget behövs…

  3. Gallstenar stora som hus rullar omkring och mosar gnället här 😀 Det är nog så att vi människor vill bli bekräftade hela tiden tyvärr och därför skriver man nog som man gör. Skickar lite sol till dig från stan. Min bror sa att det duggade i Skövde 😦

    Det upplevs nog som gnäll fast många vill dela med sig av sin erfarenhet när dom skriver. Inte ens jag är ett undantag för i en text finns det många dolda frågor som du svarar på omedvetet. Dessutom är jag ursel på¨att uttrycka mig på ett vettigt sätt som kan missuppfattas. Det viktiga är ändå att du vågar skriva det du känner. Man kan inte vara på gott humör jämt. Även jag har mina griniga dagar.

    Angående frågor så lär det komma ett stort mail längre fram då man har många funderingar. Tänker inte plåga dig med några frågor idag. Krya på dig nu så du mår bättre i morgon. Nu ska jag ta hand om min syster som är i stan och hälsar på 🙂

    Kram ❤

    1. Maila på du. Syftade inte på dina mail och inget från er som brukar kommentera här heller. Får mail från folk jag aldrig hört talas om, aldrig pratat med varken i verkligheten eller på nätet. Man vet inte riktigt hur man ska förhålla sig till det.

      I skövde regnar det alltid…i princip 😉

Kommentera

