Fekfingerinflammationen avblåst!


Nä vet ni vad. Det kan inte ha varit en inflammation i pekfingret för så enormt mycket bättre som det är idag utan antiinflammatoriskt borde det inte vara i så fall. Hade fingret tejpat hela natten och imorse var det skapligt 🙂 Kanske tryckte jag det lite över led när jag pillade på mobilen. Det har ju en benägenhet att böja sig bakåt så ganska sannolikt ändå. Skit samma, det är bättre nu och jag dog inte. Det får man ju vara glad för 😉

Mor och far kom hem från Mallis idag. Bruna som om de inte hade duschat på en vecka men det hade de tydligen så måste varit solen då. Den som inte var här men där. Avis, de hade haft det väldigt varmt men när jag blir stor ska jag också åka utomlands och bara gotta mig 🙂

Funderat en del på de undersökningarna som väntar angående magen. Det handlar ju om väldigt mycket bajs här på bloggen och det här inlägget är inget undantag. Jag ska röntgas samtidigt som jag skiter! Ska sitta i nått litet tält med kontrast och laxermedel i tarmen.  Det är väl den undersökningen jag ser fram emot minst. Någon som gjort en sådan? Var det väldigt obehagligt?
Sedan en vanlig rektoskopi där man ska gå så långt upp man kan. Eller heter det kanske koloskopi? Långt upp ska de i alla fall. Sedan slutligen gyn och den förbenade gastron som förhoppningsvis ger svar och inte resulterar i ytterligare undersökningar. Vore ju bra om bettfysiologen kunde höra av sig också. Inte för att det har med tarmen att göra men ändå. Det står också på listan.

Sen tänkte jag att det skulle räcka med grejer för i år faktiskt. Känn som att allt ska göras på en gång. Nacken och ryggen tar jag nästa år. Oooorkar iiiinte mer nu!

Jaha, det var det. Inget mer att säga alls förutom att jag åt en väldigt smarrig kvällsmat och inte fått ont i magen än 🙂

3 thoughts on “Fekfingerinflammationen avblåst!

  1. Ditt pekfinger ville inte bli utbytt och slutade värka bums 😀

    Huh vilken läskig undersökning och hoppas det går bra. Magen brukar sköta sig snällt om något i systemet ska undersökas bara för att man innerst inne vill slippa.

    Kram!

Kommentera

