Välkommen tillbaka fläsket!


Jag har gått upp 2 kg! TVÅ KILO!! På nolltid!

Antar att det kan gå fort uppåt nu. Man blir ganska girig på maten när man inte kunnat äta på så länge, alltså ååååår. Jag vill inte bli ett fetto. Jag orkar inte bära några extrakilon men det är klart att det kunde vara trevligt att få tillbaka några saknade kroppsdelar. De där tepåsarna kunde ju behöva sig en liten boost.

Annars har hela helgen gått åt till handbollskupp, hem och vila, handbollskupp osv. Nu har jag fastnat i filmredigeringsträsket och jag kan inte sluta. Handlederna smäller som pistolskott (nåja kanske knallpulver) men jag hittar inte bromsen. Tenderar ju fastna i saker tills jag blir krätrött på det.

Återkommer jag inte inom några dagar har jag förmodligen redigerat ihjäl mig….

One thought on “Välkommen tillbaka fläsket!

Kommentera

