Man kan inte lida en sån här dag


Första advent, kallt och snö. En tur på stan (trots att det var plåsterbyte) samt bak av lussebullar. Filmade mest men nog snurrade jag till ett par stycken 🙂
Kokade 7-minuterskola som misslyckades och ligger i soppåsen. Aldrig har jag väl fått kolan att skikta sig förut. Var som ett lager fett överst. Oätligt!

Glögg-kväll med sambo och son. Islyktan hade frusit och stod på trappan och sken så vackert. Jag älskar julen! Att jag har ont och fan och hans moster, det har jag ingen lust att fundera över nu. Det är så härligt och man blir så glad och jag är så tacksam för att jag kan göra det lilla jag gör.

2 thoughts on “Man kan inte lida en sån här dag

Kommentera

