God Jul


GOD JUL

god jul

Önskar jag er alla!

De senaste dagarna har jag verkligen satt mig själv på prov och pressat mig till det yttersta. Varit igång som om jag nästan vore ”normal”. Sambon passade på att få halsfluss och nu är även sonen sjuk så det var bara att sätta igång om det skulle bli någon jul och jag klarade det!

Har givetvis fått hjälp av sjuklingarna men jag har gjort mer än jag hade tänkt själv, mycket mer. En aning rädd för att slappna av nu. Det har gått galet bra, jag har varit trött och jag har ont men det är ändå drägligt och jag kan bita ihop.

Nu är det bara att koka skinka och rullsylta kvar, sedan är det jul. Helt fantastiskt skönt att det jobbiga är över för i år och bara myset kvar.

Hoppas ni får en lika bra jul som jag kommer att ha. Önskar alla människor det även om jag vet att jag tillhör en lyckligt lottad skara. Mat på bredden och höjden, julklappar och familjen nära. Sänder en tanke till alla dem som inte får uppleva allt det ❤

 

 

 

2 thoughts on “God Jul

  1. God jul till dig med i massor,har själv pressat på min eds kropp med allt styr ställ men nu är allt på plats Massa jul kramar Andrea

Kommentera

