EDS progressiv sjukdom?


Tack Dr Ronge! Här har jag försökt förklara det med alldeles för många ord och så gör du det så enkelt och lättbegripligt.
Fast dina ord väger tyngre än mina helt klart så jag måste använda fler antal ord. Tja jag skyller på det 😉

Läs Erics syn på huruvida Eds är en progressiv sjukdom eller ej:

Många som varit inne på EDS förbundets hemsida har  reagerat på påståendet att EDS är en progressiv sjukdom. Kommentarer på detta har cirkulerat i olika sammanhang, Här ger jag min version. Inom me…

Källa: EDS progressiv sjukdom?

One thought on “EDS progressiv sjukdom?

Kommentera

